Sunday, December 12, 2010

hey....



such a long tyme i didnt write at this page....woahahhaha....
misz ready to rite at this pages....erm....so many stories...so many moments....so many thing i wanna to rite....but 1st i wanna to rite bout.......??????

1 - thesis
thesis.....thesis....mengeluh plak aku nih..hahaha...bile kah dikau mau siap....aku sudah tidak mampu lagey untuk menhadap....dengan segala bagai benda nak kena buat...supaya nnt senang nak VIVA...hahha...part yang paling a tak suker...benda ni ler....aku kena kuat kan semangat....yes saya PASTI boleh BUAT.....dun giv UP....pa..per ini jlan yg aku dah pilih...so aku kena buat benda ini sampai abeh....



2 - PHD
benda yang tgh buat aku pening kepala untuk sekarang ini...tgh memikir benda yang satu...
boleh ke aku nak sambung or tak boleh...kerajaan dah kasik biasiswa nak sambung dat
a big oppurtinity...i think...all student think....so sedang mencari conclusion tuk benda yang satu nih....tapi yang pasti aku beri masa pada diri aku cari keja dahulu around 6 bln -1 thn untuk cari keje dahulu....if dapat dan kena dgn gaya aku...aku akan terima....hope aku bole hdapat keje dengan cepat....insyaallah....b4 dat thesis mesti kena abeh buat....then kena buat proposal tuk phd dulu baru mohe terima kita utk sbung n give the biasiswa turh.....

3 - UUM
wuaaaaa...kena duk kat UUM tyme dak degree balik....hampeh betui...dah ler cafe sumer tak
buka...sian same dak master....huhuhu...jahat ler...tapi xper selamat tak payah kena pindah
ke tradewind....klo tak mati aku ngan rumate aku nak angkat barang.....dari tingkat 5 nak ke
bawah...patah tangan ngan kaki plak nnt....dah barang ala2 banyak giu..huhuuh...penat
tak terkira...lelah mengangkat nyer....dis thank to my rumate kerana berjaya mendapatkan bilik di muamalat....kire aku selamat ler...hahahha...after dis jom main2 masak plak erk....
jongging...skipping kat tingkat 5...mari kita memeriahkan tingkat 5 turh....yeah....



4- cup cake
bile aku nak blaja buat cup cake nih....resipi dah dapat....nak tunggu maser jew nak buat cup cake nih hope menjadi ler erk...jgn tak jadik plak...nak buat tuk kyah..sempena ari jadik dier nnt nih...hope sukses er....to my cousin bantu aku buat cup cake nih erk....ko blaja how to make n baker cakes kan...so minta tlong tunjuk ajar

5 - skuasy n basketball
finally...aku berjaya gak main skuasy...dah masuk master baru nak main skuasy kat pusat
sukan turh...hahaha...tak leh blah langsung....maser degree tak plak nak main benda2 nih...
asyik g jongging jew...pusing tasek gutrie....tgk ruse...turh jew keja maser degree tyme pagi
petang when tak tahu dah nak buat ape kat dalm uum nih....thank to yannz...baqir....ema...
sbb sudi teman aku nak main benda nih...thank sekali lagi to baqir sbb tolong beli bola skuasy kat aku..hahah...b4 dat aku ngan rumate aku g main baskerball tgh ujan renyai2...malam2 kat pusat sukan...hahahh....first igat nak g gym skali undermaintainance plak....penat dtang... takkan nak blah cmgitu plak...so main ler baskerball sbb bola skuasy takder kena beli sendiri... aku main basketball cm aku main netball jew aku buat...dah ler tiang dier tinggi...nak masuk susah giler....hahah...tapi best gak....seronok sangat sbb dapat main benda ini...ni tgh tunggu nak maen tenis plak...hope dapat lar main tennis nih...yeah....maju ler sukan tuk negara....





No comments: