Saturday, May 21, 2011

Learn sumtin new !!!

helloooooopppppppppp.......

Erm dah lame raser nyer aku tak update blog aku..nak tulis ape pun aku tak tahu... adakah aku dah terkena writer block..kahkhakhaaa..persoalan nyer adakah aku seorang writer.. kahkhaaa...nehi..nehi..bukan..bukan...aku dah tulis ape nyerk akt sini...erm..sekejap aku pikir..

Pikir.......

Think......

Think.....

a' hah.....

Dua minggu nih duk belaja bawa kete yang tertangguh selama setahun..bukan tertangguh sebab aku sambung belaja sebenar....Cuma...Cuma...aku nih cuak vs nervous vs takut nak bawa keje... gabra lar nak bawa kete...dengan badan aku yg kecik molek nih...for sure susah nak bawa...tapi itu sumer alas an yang tak boleh dipakai...sbb kawan aku yg lebih kurang aku nih elok jew bawa kete...so setahun nih aku duk perhatikan orang bawa kete...last2 abeh jew belaja mak sedara aku suh g belaja kete gak..dier nak support..hehehehe....itu pun dah sebulan aku duk kat umah bersuka ria...hehee... so aku ambek keputusan bulan 5 nih aku pun gi daftar belaja keta...1st aku kena tanye sbb lesen L aku belum lagey mati...aku tanye kat akak turh ‘erm nak belaja balik kete...tapi saya dah ader lesen L’.. akak, ‘bak sini lesen L’ ...akak turh duk belek lesen aku...last2 dier cakap ‘gi renew lessen nih kat pejabat pos then lepas turh datang balik buat bayaran n sambung belaja keta untuk 10jam’.. after aku dah selesai kan suma nyer...aku pun start belaja kete yang 10jam turh..akhkhakaaa..besh pulak raser nyer bawa kete nih....aku g bawa sampai GERIK ler jugak sebab ape instructor turh suh aku bawa kt saner sbb kat GERIK kenderaan kurang jalan dier besar ler jugak 2 line...senang kot dier nak ajar mula nih...nak dapat feel bawa kete katanya...hahahaa....suker atir ler pakcik...then lepas aku belaja ler naik bukit...(sekarang nih aku dah pandai)...belaja parking...(boleh ler..)..belaja three junction (bab nih aku memang lemah...siap naik banner kat tepi lagey turh tapi sekali ler...)=p....

Tuk jalan rayer ader sikit yang aku nih sekejap ok sekejap tak....memang pelupa...lagey pakcik turh boleh kate dier nih tengok aku macam tak selesa jew bawa kete..dier suh aku sandar kepala aku kat sit...masalah nyer aku ler yang tak selesa nyer....semacam jew nnt aku bawa kete....kihkh...lagey satu aku nih suker gabra...so aku kena relax kan diri aku maser nak bawa kete nnt...arghhhh....semoga Berjaya...yesh....opsss...lupa semoga aku tak perasan pak cik instructor aku nih mase ujian...sebab nanti aku cuak...dier tengok aku maser dier tak der aku ok jew bawa...elok jew sumer.....tapi biler dier ader abeh tunggang langgang..kahkhahaa...xder ler....semoga aku selamat dengan abang jpj nnt...just ignore...

p/s 24.05.2011 nih aku exam kete..doakan aku Berjaya dalam exam nih erk.....

hope aku dapat ingat ape yang aku belaja.....benda yang selalu aku lupa n ingat aku akan cuba ingat kan....do can do it...muahhahahaa....

2 comments:

yanNz said...

wow!!! sudah mau test sudah...gud luck beb!! ala...abg jpj tu pon org je..bukan antu kak limah pon.....buat tak tau je..dia marah ko, ko marah dia balik..hahah..kalao dia failkan ko ko bakor je umah dia..wakakakka

Misz BobOT said...

yan aku nak bako umah abg jpj turh....kerek sey...garang nak mampos..tensen kot..panas giler ari nih..hahhaha...