Monday, August 15, 2011

Berbuka...

assalammualaikum....

kalo ceta pasal poser macam biasa jew...xder beza dengan yang dulu-dulu...nuthing differentz.... cuma sekarang nih terase plak aku yang kejut bapak aku bangun bersahur....selalu bapak aku yang ambek jobs untuk gerak seisi umah aku nih bangun sahur.....hahahah....tak per benda elok kan...=D...

erm kalo ceta berbuka ader lain sikit kot....sebab aku raser bulan poser kali ini boleh dikire berapa kali makan nasik....yang lain nyer duk makan kanji yang diambil darik masjid....senang keje bapak tak payah masak...tak payah bawa aku gi bazar ramadhan..hahhaa...memudahkan keje bapak aku...n aku tak payah masak nasi...sebab...kenyang perut makan kanji jew....air wajib plak...air sirap...air bandung itu jew berbuka poser...dah macam makan umah bujang jew....simple doh....jimat duet erk.....hahhaha.....entah nak berbuka makan bermacam-macam dah tak der feel dah....kekeke.....so makan ape yang ader jew....but kanji not bad gak..... boleh berdiet bulan poser nih....moga2 rayer nnt berat aku turun ler skit.....insyaAllah...moga-moga.....
okey stop dulu....SELAMAT BERPOSER n SELAMAT BERTERAWIH....


p/s kekwan sila ler update belog memasing....tulis jew pa...per....akan aku baca catatan kowang...

No comments: