Friday, December 23, 2011

says it !!!

ape aku nak cakap yerk.....nak buat luahan ape plak kali nih....berfikir...fikir...nanana.... aisehhh...serabut nyer kepala otak aku nih nak tulis ape....idea macam ada tapi tak leh explain satu-satu....dah kena reformat balik otak aku nih....then manage leelok yerk....erm...kalo boleh seronok gak.....but aku sayang dengan sumer memories yang aku lalui...acecceceh...

hah....erm...bile dah keje mcam perangai orang kita jumpa....then baru aku tahu betapa payah nya nak beri customer kita puas hati....sebab selama aku selalu aku jadik customer..then sekarang merangkap satu lagey title supplier...macam-macam ragam...nak yang macam gini...nak macam gitu....ini tak elok...ini tak bagus....huh payah gak....kekadang customer ceta nak buat ape dengan benda yang mereka beli..they through some idea then ask "okey tak buat macam gini"....aku jawap okey jew ler then murah diri aku dengan senyuman...duk kena senyum jew....entah senyum ke sengih...which one aku pun tak tahu...hehhehe.....kekadang kena beri pendapat which one it better...cuboan sungguh...

No comments: