Saturday, October 20, 2012

sembang-sembang hari jumaat

yeah...welcome back cik bobot..hahhaa...lama sey dah tulis bloging nih...hati nak tulis tapi keMALASan turh lebih tinggi lagey...ditambah rushing giler...balik keje nak ke nak siap gi umah pah plak...hehee...my lifes...

banyak benda yang terjadi..si pinot dah kawen n akan deliver baby...cik yan jugak dah kawen n akan mengikut jejak langkat si pinot...wahwah...kawan2 aku sumer sedang berbahagia..Alhamdullilah moga sumer berkekalan n selamat sentiasa....AMIN...

erm...sembang petang jumaat....macam-macam aku sembang dengan co worker aku sorang sementara tunggu nak balik n customer datang...walaupun b4 dat my GM toldme  to learn some basic of acc sofware...gosh....maner la aku tahu..kahkahaa...boleh blur aku kat situ...but luckly aku diselamatkan oleh staf yang hendak bayar barang yg dibeli...hehehe...so aku terselamat then duk jew kat depan tanpa perasaan utk gi balik....hahaha....xmo belajar sbb aku bukan faham ape yg diajar.....duk lepak co worker aku nih tetiba cite tentang lelaki...so aku dengar give some pendapat...sbb aku jenis yg agak open minded gak...so these thing mmg dorang akan pergi or buat....so just listen....quiet interesting to know about adam stories.... for get some knowledge maybe...can ah??? pengalaman... but maser sembang he told dat ipoh more worsen than KL...yes it true bcz some of my frend already told me about this thing or may b read at some magz or internet..i can remember....laalal....(dun yell at me if i wrong).. tapi co worker nih sambil sembang2 ngan aku duk makan keropok jew tak henti2 sampai abeh...mentang2 la org punyer duk makan jew la.....but some times its become sweet time eh....




No comments: