Saturday, January 5, 2013

SATURDAY

wah ari sabtu sudah....opssss!!! Assalammualaikum semua...

hampir nak seminggu dah kita dalam tahun baru nih...dah ramai cazen...aunty...also my frenz sambut ari jadi...mak aihh awal nyer kowang sambut besday...seronok eh..dan bermacam2 benda yang dah buat..dah lalui...yang best also yang tak best jugak....

tapi masalah..aku raser dah macam addicted dengan shopping..kalu kuar jew for sure ader jew benda aku nak beli...aishhh...tak tak ler teruk sangat  just setakat masuh lagey boleh dikawal... n sekarang sesangat aku membeli kain cotton nak buat baju kurung pahang...kalo selama ni hanya beli baju time nak rase or atau ader sesaper nak kawen jew...nih dah kire tyme dah...asal nampak macam lawa jew aku bantai jew beli.....but truly aku suker pakai kain cotton  sebab senang nak lipat kain kat tangan..hahaha..
lain satu pulak aku dah rajin membeli online nih..tapi bukan beli baju or tudung la....sebab benda nih belum lagey nak buat...hobbies akan datang kot...hehee...aku gi beli thing yang kadang2 susah nak dapat or carik kat kedai la...tgk macam menarik jew kat website turh terus jew berkenan n ape lagey terus jew tangan laju tekan nak membeli...heee...so aku kena ucapkan thank kat beautifulnara sebab promote website nih nile.com.my kat belog dier...kan dah banyak aku beli...but memang thank a...macam benda boleh carik kat sini....menarik jugak...lalala....shopping kat internet plak....isksisksss...kering duit aku nnt...tapi SHOPPING bes kan YANNZ & DYDY & PNOT

p/s kena buat bajet la mcam nih.. ;)

so sabtu nih aku jus kuar lunch ngan kakak n adik aku...tempah baju untuk kenduri kawen cazen aku nnt also teman kakak aku borong kain buat baju kurung..haha...duduk umah tgk tv main internet....hari mendung jew nih elok jugak kalu dapat tido kan....*peace*



No comments: