Wednesday, September 22, 2010

raya....

salam...

the best moment dat i eva had but not just me most muslim around d world...RAYA...ngeh...aku amat suker bile masuk tyme nak beraye nih....tapi bile masuk bab kena mengemas tyme raye adalah tyme paling enggak aku suker sekali...dengan poser dengan nak buat kueh (aku main kueh tunjuk jew)hahahah....PENAT..tapi tahun nih aku kemas rumah awal skit..buat perlahan2...so tak der ler nampak penat sangat....raye tahun n tahun sebelumnyer..my dad masak mee rebus...wah..wah...terliur plak...selalu tyme nih jew dapat mereser my dad masak mee rebus..kalu tak jawapnyer beli kat luar jew..lagi satu...duet raye tahun sungguh tak masyuk...skit jew aku dapat...ekonomi tengah gawat ea...and harga barang pun naik jew tyme raye nih...srnk jurujual...pemborong ea...kesian pada pengguna...ngeh3...duit tak cukup nak buat belanja...so duit raye dipotong...tapi seronok gak dah besar nih still dapat gak duit raye...sbb keluarga aku pakai sistem saper tak bekerja dapat duit rayer...so aku tak kerja lagey still dapat duit rayer..ngeh3...duit pun besar ler skit..hahahah....seronok4....bagus punyer sistem nih...
tapi kekdang seronok gak tengok orang yang bagi duit rayer....macam ragam n macam pesanan...org yang dapat duit rayer n nak duit rayer lagi ler banyak ragam dier... tapi mmg best...AKU SUKE RAYA....