Friday, September 3, 2010

sunyi.....

salam....

dah sunyi dah u aku nih....suma budak dah balik...aku jew belum balik lagey nih....
dasyat jugak ea....camner budak2 yang selalu kena balik lambat turh....nih kire 1st time ak balik lambat...selalupantang jew cuti aku org nak chow paling awal....sbb males nak berebut bas...yang kekadang naik dah macam tin sardin...kalu nasib baik dapat bas MARA okies ler...aircond ader..laju pun boleh tahan xder ler penat n ssah sgt...kalu ler dapat naik bas HBR or DARULAMAN...mampus aku...tobat gak nak naik..tetapi kekdang bas nih jew yang rajin sangat nak lalu kat kawasan u ak nih....bas MARA nih ikut suker atie dier jew....nak masuk...dier masuk...tak nak...bayang bas pun tak nampak...tetapi penat gak kekadang 1-2jam tgu baru dapat satu bas...yg hampir nak penuh..kena berebut gak nak naik...erm...oh ceta pasal bali lambat nih ea...lagi satu akt umah ak tak der...adik beradik tak balik lagey...balik awal tak besh plak...duk swg2 kat umah turh...boring sey....tapi nih....sunyi sgt nh...duk dengar bunyi mercun jew nih....rerajin plak bebdak nih main...musykil plak ak UK (unit keselamtan)nih tak marah ker....hahaa....
kat sini aku nak buat perjanjian dengan diri aku sikit....TAK MAU BALIK LAMBAT DAH...
better duk kat umah swg2 darik ak duk kat u nih swg....ngeh3.....