Sunday, October 3, 2010

today 2.10

gulp....sudah masuk bulan oktober sudah....cepatnnyer maser nih berlalu...tercanguk2 sekali sudah masuk bulan 10...hhaha...giler sey...apa yang aku dah buat selama sepuluh bulan nih...dipikir2 ape yang berlaku...banyak jugak benda yang menarik...yang tak menarik...yang bosan...yang naik menyampah biler nak igat...hahhaa...tersilap plak ak bukan nak cerita ape yang aku dah buat selama sepuluh tahun nih...tapi what happen at this day....isn't the happy story but for me is enjoyful moment in my life that i eve had....a lot of thank to my frenz..for bring me in this moment...hahahaa....todat buat julung kali nyer aku pegi tasek kat jitra selama 3 thn aku duduk kat cn plus sbung master setahun means 4thn aku duduk kat u aku nih..this is first tyme aku pegi tasek jitra...selamat kekawan ajak aku pegi tasek ini..hahha...akhirnye dapat gak aku jejak kaki kat tasek ini walaupun sekejap...means when sesaper tanye kat aku penah pegi ker tasek nih ...ak boleh jawap penah pegi...owh lupa nak kasik tahu tasek nih letak dekat dengan higway kat jitra dekat tol...so orang lalu lalang akan nampak tasek nih....lawa n luas jugak tasek nih..best for release tensen kat sini...angin sempoi2 bahasa..boleh lepak2...naik buggy if tak larat jalan kaki...boleh jonging...boleh naik angsa...main kayak..beri ikan makan....lengkap ler jugak tempat nih...tapi nak pagi ke tpt nih boleh sesat gak berbelit2 jugak...but if sekali dah pegi jalan nak pegi sure dah tak sesat gak....for my frenz lain kali nak jalan boleh jew ajak aku nih...on jew kalu tak der halangan...