Wednesday, October 27, 2010

wat it means?

ish..ish...susah atie sguh nih...segala mcm cara aku cuba...tenet nih sememang nyer lembap ker....penat aku...tunggu nak download satu ceta berjam lamer nyer...isk...isk...sian samer aku nih...nga....tapi macam ader maksud tersirat jew....hahahah....adakah dier suh aku menghabiskan thesis aku yang belum ader kesudahan nih....tapi aku raser macam dah ader sedikit kemajuan ler...sbb aku dah tak mampu nak nak khadam sumer jurnal...pdf....model...buku2 seangkatan nyer....nak terkeluar biji mata aku + tak juling lagey jew nih.....
semalam plak belaja how to run my data...oh gosh...susah nak mampus...tak maybe aku leh belaja skit2....hahahha....wey wake up ler...ainul ko kena belaja banyak....ngeeee....Dr aku plak leh takutkan kami nih....ayat Dr "aku tak tensen (biul) bukan name nyer buat thesis"..nih baru buat thesis tuk master belum lagey yg bercita2 nak sambung Phd...mau terus tak betui n mereng kot nak siap kan thesis Phd nih......hahaha....erm....
tapi nak ilmu kena bersusah-susah dulu kan....baru bersenang-senang kemudian....
lastly hope aku leh buat thesis aku nih sebaik-baiknya...
yes i can do it the best!!!!