Saturday, April 30, 2011

Blog!!!

aishhhh....pekehal ngan aku nih......betul ke aku nih....
terdiam sejenak....berfikir balik...erm.....
aku memang dah macam jadik fan tuk dua blog artis nih...
RIZALMAN n ZA...

blog Rizalman...aku mmg suker tgk..sbb slalu post nice picts...
giler argh...segala bagai beg..perfume...deco umah...lawa n nice...
suker when rizalman ceta pasal anak dier....sweet n kelaka jew aku bace....

blog ZA nih....cara dier tulis tak macam orang lain kot...
he makes me think twice n read again n again...xbosan (bagi aku ler org lain aku tak tahu ler)
kadang aku bacer post dier macam cerita dalam cerita jew...
i think aku suker but im not sure sama ader turh falsafah ke ape..
tapi kata-kata dier....


p/s aku mmg suker...
bapak jom makan KFC breakfast..boleh tak....

No comments: