Wednesday, April 20, 2011

DOMINO !!!!


hye!!!!!!

assalamualaikum...wohahahaa...lama sey tak update blog aku nih....xder ceta nak share ngan kekawan aku sumer...sbb asyik duk kat umoh jew....=p

isnin 18/4 adik aku MOHD AZLAN balik darik shah alam..yeyeyeyyee...lepas dier tolong mak sedara aku pindah umah...baiknyer adik aku...suh cuci baju sendiri tak nak ler plak....iskisksisksks....adik aku nih sampai pagi sbb dier darik KL pepagi lagey...sampai jew kakak aku AINUL NAZLIN nih...paw adik aku nih ajak mkn DOMINO PIZZA....
sbb adik aku nih dah janji sebab dapat duit jual kete....kahkhakaaaa...


after sembahyang zuhur kami pun pegi ler makan DOMINO nih...bersemangat nak makan sebab dah lamer tak makan DOMINO nih..lagey satu kat ipoh nih baru jew ader DOMINO....hehehe...
sekali makan boleh arrr..nak kate sedap tak jugak....nak makan turh boleh ler....not bad...tapi aku tak minat sangat sebab choice untuk minuman tak banyak...sebab aku nih tak minum ais gas...hehehe =p... after makan pegi JJ plak...dekat jew JJ ngan DOMINO nih....gi JJ aku nih window shopping jew ler...penganggur mner ader duet nak shopping so round jew ler...sambil turh tengok2 kasut sebab kakak aku nih nak beli kasut untuk gi sekolah....n hanset sekali....
penat round2 paw kakak aku suh belanja BIG APPLE hahhaa...sekali ngan air minum kat situ...besh...then kami pun balik dekat nak kul 6 sampai umah.....malam pulak kami g makan char kiew tau kt padang rengas....tapi yg makan kakak aku ngan adik sedara aku ler...huh aku tak mampu nak makan sebab petang turh aku dah makan BIG APPLE..so minum jew ler.... tapi tempat yang aku gi makan nih memang sedap ler.....pergh....

p/s sehari suntuk aku berjalan =D


wanting food...


chicken wings nice but....sos dier kureng skit....xleh nak masuk ngan anak tekak aku nih....

yang nih macam pop corn chicken kat KFC turh..nice..aku raser cam perisa tomyam plak....

lupa plak aku nak info kat kowang...makan kat DOMINO nih tak der servis charges...bcoz ko kena ambek makan ko sendiri after dier siap....sbb aku raser DOMINO nih jenis tuk delivery fast food jew..orang makan kat sini pun tak ramai...lagi satu dier punyer kedai kecik jew....=p

2 comments:

♥c!k Ann♥ said...

wah bestnyer~~~!!!

Misz BobOT said...

hehhee...try ler cik ann....