Wednesday, February 15, 2012

wat im supposed doing..

argh.....again...again..n again...
my bilik belum dikemas - kemas lagey...walaupun aku raser dah dekat sebulan tidak berkemas...
tapi bangga skit bilik aku tak ler tidy sangat...tapi boleh lah nak dikategorikan hampir ke arah itu...dengan baju tak berlipat...nih baju minggu lepas erk....dengan bilik tak vaccum lagey nih mmg dah sebulan aku tak vaccum....nak kate busy tak ler sangat...baru beringat nak berkemas ader jew orang ajak berjalan walaupun cuma ke pekan dengan umah sedara....hahaa...balik dah dekat malm...then bilik dah malam macam biasek ler...berkemas nak gi umah pah plak....arghh.... usah kate tukar cadar pun dah dekat sebulan lebih tak bertukar...sebab boleh dikire berape kali aku tido kat bilik nih...pepetang jew...turh cuma arih weekday jew le pun aku beradu atas tilam aku nih...huh...

p/s alahai bile aku nak rajin nih....

No comments: