Wednesday, February 1, 2012

writing again

huh...wat i suppose to write 2day????
bout wat? ermmmmm...
ok dah dapat dah......yeah.....sungguh tak sangka dekat 2 bulan dah aku keje kat sini.... impress aku dengan diri aku nih....tapi sebenarnya aku tak kisah sangat kalu bab keje...but kalo boleh aku nak keje yang tetap...n sesuai ngan jiwa aku nih sikit....gaji pun kalo boleh dah merasa ribu-ribu....hahhaa...tapi betui lah kan.....nih kan masa depan aku...so aku kena ler berjuang....tak boleh lah nak bertolak ansur....sebab masa depan ini...important....so kena berhati-hati n pentingkan diri sendiri (betul ke?)....aku tengah tunggu panggilan interview...hope sangkut lah yang mana-mana.....insyaAllah...
before aku forget...one more thing....sabtu nih (4.2.2012) aku ader ujian bertulis untuk kastam....so aku harap boleh jawap dengan jayanya.....prepration aku buat ala kadar jew...tapi alert jugak benda yang nak kena baca....yang letihnya ader ujian bertulis bi n bm...ayeishhh...penat nak menulis....dah lar jarang bertulis...duk kena taip jew....sure letih jari jemari aku nih nnt...hahhaa....okey so kekawan doakan aku boleh buat ye.....


p/s ujian PTD ari2 aku pun tak tahu ape jadik....check dekat spa....macam tak update jew...
bukan rezeki aku kot....

No comments: