Saturday, February 11, 2012

weekend again!!

weekend comes again...
ape nak buat ujung minggu nih....takkan nak sama jew dengan weekend sebelum nih..at least minggu lepas meriah skit jew kot sebab ader sedara balik kampung...so ramai orang kat umah pah...then minggu lepas aku ader exam kastam....so tak ler boring sangat..then minggu lepas pegi kenduri kawen sedara...then gi jusco sebab kakak nak nak beli buku...makan chicken chop dekat mee rebus ramli...so banyak jugak aktiviti aku buat minggu lepas...
minggu nih ape plak aku punyer aktiviti...ESOK....

1- jalan balik umah pepagi nak jayakan 10000 langkah...
2- basuh baju yang tak berapa nak banyak....
3- kemas bilik..okey memang sudah lama aku tak buat.... arghhhh malas nya....
tapi bilik aku dah berabuk....

nih jew aktiviti aku....huh...memang...memang...memang takder improvement langsung...

No comments: