Thursday, March 17, 2011

......

Assalam everybody.....
miss my frend already....muahahhaa....hehhe...dah lame aku tak meng'update'kan blog aku nih..ku tengok si Yannz turh bukan maen skrunk duk mengerjakan blog nyer....buka2..tup...tup...dah lain feysen nyer....dah bertambah maju skrang nih erk ko Yannz....=p..
aku 2-3 arie tak tahu nak tulis ape...sebab tak der benda aku nak kongsi kat sini just perkara biaser jew...hehehe...cuma semenjak 2-3 arie nih aku buzy jadik surirumah..mengemas kini umah yang berserabut ngan adik aku pabila En Yunus pegi KL,..hahhaa..senang nak buang barang..kahkahaka...=P...suker...suker.....kalu tak payah gak nak membuang brg yg boleh dikire untuk dibuang...tapi mission ini already complete...sbb esok EN Yunus dah nak balik..so kena buat secepat mungkin....kekee....
lagey satu aku susah nak update blog sbb skrunk nih aku tengah rajin membuat aktiviti wajib aku sewaktu belajar...DUNLOAD ceta..=)..ceta drama korean.. DAEMUL.. tak tahu ceta nih besh ke tak...sbb bf aku berlakon aku terlebih rajin hendak dunload nyer....so tak leh nak meng'update' blog bcz tenet slow...karang tak pasal duk aku tgk mengarang..kena refresh...mau kena tulis balik semula...huhu....xmoooo.....xrajin aku....kahkhaaa....
STOP dulu erk...

p/s jgn maen air ujan....

2 comments:

yanNz said...

tak payah lah donlod citer tu...heheh...kat ONE HD ada hari tu...rasanya citer dia berat sikit kot...hehhe..aku tengok pon sikit je ri tu...btw, aku nye blog mmg sediia cun la..macam aku..ngeh2

Misz BobOT said...

hahahah...dunload jew ler dah dekat separuh dah aku dunload...xper bf aku berlakon..kahkhakhaaa....
nih yg males aku nak puji nih....=p