Tuesday, March 8, 2011

Farewall....Memories....Happiness...

arhhh...raser sedih plak nak tinggal kekawan master aku nih..http://www.emocutez.commisz u all sooooo much....deadly... kahkhaaaa...sampai buka lappy duk tengok picts master...sebab dah tak tahu nak buat ape...nak dunload ceta pun dah males sbb tak der kawan nak kongsi tengok ceta bcoz adik beradik aku nih genre stories diorang tengok kekadang out darik aku punyer genre...i luv deadly ceta korean... =p...but setiap pertemuan pasti ader perpisahan kalo tak sure akan lagu..."bertemu dan berpisah adat manusia biase"..nih jew lyric yang aku ingat...yang lain aku lupa...heheh =p... seriously even maser degree pun aku tak raser macam ni...mayB sebab degree ruang lingkup kita berkawan mayB besar so nak join satu aktiviti turh tak ler nampak muker yang samer jew.......so bile dah master nih....pelajar tak ramai sangat...so biler buat sesuatu perkara for sure orang yang samer gak....kekadang aku ngan si yannz slalu cakap....balik-balik muker ko...muker ko..takpun muker aku...muker aku jew......hahhaha..=0...sayu turh ader ler jugak tapi tak ler teruk sangat boleh cover lagey....yeah....kekeke....
http://www.emocutez.comtapi sepanjang ingatan aku ler aku paling suker maser master night party....entah ler...bermacam benda dibuat tuk memeriahkan malam turh...sampai sanggup pi keliling alor star pi carik baju supaya kena ngan tema malam truh if tak silap aku PINK..WHITE...BLACK..(idea si dydy ngan si yannz)..beli baju kebaya pendek walaupun sepanjang hayat aku tak penah terfikir nak pakai baju kebaya pendek...buat bermacam2 anugerah...cabutan nombor bertuah.... just simple but really enjoy it....uraghhh....
then aku suker gak tyme gathering dapat kenal banyak lecturer n makan free...(aku terperasan aktiviti paling banyak student master econ adalah acara makan tak kesah ler gathering ker sambutan besday ke tapi sure makan)....arggg...gemok...gemok......
lagey satu aku suker kumpul kat bile grad reramai duk bergossip...siapkan asgmenthttp://www.emocutez.com....dunload ceta....rancang aktiviti yang gi memaner...siapkan segala benda yang kena disiapkan...makan2 kat bilik grad reramai....lagey satu aku windu air teh + milo o abang kat legoo....uwawawaaaa.....
http://www.emocutez.comaku windu nak gi langkawi..kahkhaaa....darik jarang pergi sampai dah kerap sangat aku gi langkawi nih...selamat ader pn0t....save bajet aku hehhee...sewa hotel tak payah...tumpang umah pn0t jew....rindu nak makan cucur kepala mak pn0t....sedap...heaven bila cucur turh cicah ngan susu pekat...aku raser itu 1st tyme aku makan..tapi memang menjilat jari ler...jejalan kat taman mahsuri....gi dataran helang....beli coklat....=)
nih aktiviti yang aku kerap buat dekat nak abeh belajar walaupun maser turh banyak giler keje nak kena siapkan....asal jew ader maser terluang aku ngan si yannz akan menyumbang tenaga dan sore kami begitu dengan duit kami di karokhttp://www.emocutez.com ....kahkhaaa...1st tyme aku g ngan pnot...ema...yan...wadi....kat alor star.....best gak....pastu g kat jitra....asal jew pegi jejalan ngan wadi nih sure karok dulu baru g shopping...ambek feel nak jejalan or shopping kot...heheh..then kerap kali gi changlung dari karok jambam sampai tempat aku karok turh buatkan bilik...aku pegi ..dari 1 lagu rm 1 sampai rm1.50 aku pegi jugak....kekadang aku ngan si yannz bantai sampai 10-20 buah lagu..on jew....kekeke...tapi aku tibai jew.... siapkan si dydy nih taruh nama group (GROUP KASI LIPAS MATI)..kahkhaaa....http://www.emocutez.com

6 comments:

yanNz said...

miss u too darl!!! seb bek ada aku ngan ko..kalo dak..musti tak bermaya nye program2 depa tu..mana taknya..ape yg kita tak ok....semedang ayor....okkkkkkk.....aje...hahahah...but as u says la kan....aku pon rasa time deg tak le rapat giler macam ni...semua pasal buak2 master dalam kocek aku je...aku kenai sekor2...hurm..btw..really love n miss that time la...adush...:(

Misz BobOT said...

misz giler.....aku giler nak g karok...mner ko tak knal ko diantara org tgh...dah mcm paparazzi jew ko nih..hehehe =p..deh luvely giler maser nih...

Lynda said...

aku dulu xpenah mimpi nak g langkawi..but now..i feel confident...langkawi..my third hometown..after kluang n kedah..hahhaha

Misz BobOT said...

ahhaha....lynda spai jadik third hometown plak turh....xper when kamu travel ke utara ader tpt nak pegi....travel timur ader tpt gak nak pegi umah si yann nih...barat aku ader....if kami nak ke selatan kmi gi umah kamu....cukup timur barat selatan utara....

Anonymous said...

kahkahkah... hiduppppp group kasi lipas mati!!! bukan takat lipas, baqir pon mati dgr kitorang jerit seri! hahaahhahahahahah! btw, i dh follow u darl ;p

Misz BobOT said...

muahahhaa...mmg pun ko jerit baqir duk lari kuar..org g karok dier nak tido plka....hheeee...wey aku follow ang punyer blog lagey satu annabella....bukan diana nabila nih..hehehe