Tuesday, March 1, 2011

END

END...akhirnya setelah berhempas pulas..tak cukup tidur....sehari suntuk menghadap my luvely lappy...terkejar-kejar menyiapkan asgment...pergi ke kelas.....dalam 2 thn nih...akhir nya aku bergelar student master...ALHAMDULILLAH....SYUKUR semua dipermudahkan oleh NYA....AMIN...im really happy....terase beban yang selama nih ringan seringan nya...after aku VIVA ari turh (20.2.11)...ayat ini yg buat aky happy ...'congratulation AINUL LATIFAH..u pass with minor correction'....'again CONGRATULATION'...perg....aku rase separuh otak aku nih dah boleh relax sekejap....then after aku siapkan correction aku....dan pegi mambuat hardcover...dapatkan sign lecturer (28.2.11)...all otak aku sememang nyer relax..n nyaman...sampai aku buka lappy aku dah tak tahu aku nak buat ape....blank jew...kahkha...datang tempat ngan kekawan aku especially si YANNZ nih..dah tak tahu nak buat aper...so dunload jew keje kami...or menghabiskan tengok ceta yang maner tak sempat nak tengok...hehhe...is nice...lupa plak....nak tulis ucapan kat sini....
heheh...first...aku nak ucap tima kasih kepada CIK YUNUS yang banyak memberi dorongan kepada aku untuk menghabiskan study aku ini...fincial support untuk aku selama nih....thank jugak kat adik beradik aku...yang tolong aku sama selama ini walau apepun cara....THANK to my supervisor aku DR HUSIN youre the best supervisor....the greatest...the supportive...thank for all ur helping....tanpamu for sure anak didik dr nih tak dapat menghabehkan thesis dengan jaya nyer....Thank for Dr Selamah, Dr Fauzi and Dr Lim...tolong betulkan thesis ini....A MILLION Thank to my FRENZ....YANNZ (byk giler minah nih tolong aku...tak tahu nak explian ape yg dier dah tolong.)..PNOT..(tlong aku abehkan duet..hehe..support aku all d tyme)...ERMA (banyak tolong aku ajar aku)..FIZAH...(support aku tuk ecometric)..DYDY..(check grammar aku)...ZIRA..(support aku or ajar aku benda yg aku tak paham)...HAFNI...(support me)...lastly ALL MASTER STUDENTS...yang memberi sokong antara satu sama lain...and saling bantu membantu when susah dan senang...AKu cayunk sama korang....nice to meet u all.....i hope we still connect each other....stay in great relationship....all d tyme....

p/s aku mmg happy sambung master kat sini UUM...

2 comments:

Anonymous said...

wahhhhh, aku bangga nama aku masuk. hehe. lopiu too bobot303 ;p

Misz BobOT said...

hahaha...selamat ko tolong check kan grammar aku...turh yg aku truh sbgai tanda tima kaseh bebanyak... =p...