Saturday, March 12, 2011

SeRvis...

today my first day since abeh belaja aku bangun awal...kahkhakhaa...kalu tak selagi tak jejak pukul 10.30 or En Yunus jerit suh bagun aku still melingkar atas katil aku..http://www.emocutez.com.kuikui...ceh ape nak jadik dengan aku nih....=D...korang nak tahu sebab ape aku bagun awal.....jeng...jeng.....aku kasik korang pikir dulu erk...http://www.emocutez.com

agak korang yerk aper aku buat kat TOYOTA nih.......................???????????
for sure aku pegi servis keta...=p tak kan gi shopping plak erk...aku pegi servis nih dengan adik aku n makcik aku kat area Medan Gopeng,Ipoh...appoinment nyer pukul 10.00am....tapi kena jugak ikot giliran means kena tunggu...huuhuu... menciiiiiiii... aku sanpai jew mak aihhh ramai nyer orang tengah tunggu http://www.emocutez.com...biler plak nak siap nyer...after hantar aku tanyer kat adik aku nih..."biler siap"....adik aku jawap "dalam pukul 12 siap le"...adeh...2jam kena tunggu kat sini....selamat kt pusat servis selesa ler jugak...ader tempat nak nengok tv....sudut... membaca...tempat duduk kire selesa ler jugak...sementara tunggu keta nak siap abeh ler sumer paper aku bacer...headline news sumer pasal gempa bumu& tsunami kat JEPUN..aku doakan semua selamat..peace...dekat2 nak pukul 12.30pm baru keta siap....selamat tak der problem sangat..okey jew...after that terus balik umah...letih + ngantuk + lapo...

suasana pusat servis TOYOTA...

nih salah kemudahan yang ader kt tempat servis boleh maen internet..

nih tempat bersantai...auntie siap boleh bawa bantal nak tido...selesa sungguh...=O


satu jew tak besh tak disediakan makanan just minuman jew ader...ader nescafe..milo...teh tarik...not bad...sedap gak air nyer....


p/s hari nih bebagun jew pagi umah aku tak der air...dah ler terlewat dah g ambek makcik aku...selamat sempat gak sampai..hehehe. .
http://www.emocutez.com




5 comments:

yanNz said...

waahhh...p servis aajk ko nak wat pe??? bukannnya ko leh tolong ape2 pon..kih3...apepon..aku tak penah plak p servis keta, thanks to ur pic sebab baru aku tau depa sediakan banyak perkhidmatan sementara tunggu keta tu di servis..hurm..not bad...just, kalo dia sediakan nasik minyak ke, air sirap limau ke..kuih keria ke...kan best!! p

Misz BobOT said...

turh dah macam nak pi kenduri jew cik yannz...aku teman jew ler...xtpi tak sumer tpt samer...ikut jugak ler cmner...2jam duk melangut kat situ..klu tak der benda nih...giler sekejap...hahaha

muhd yahya said...

haaa...ni first time i comment. nak koment yg yan tp terkezut trus tutup sbb bunyi sound kuat sbb pasang speker besar katakan.. ngeh3... ainul servis kete??? ainul drive ke??? gambar2 pleaseee... heee

muhd yahya said...

Assalamualaikum.. hee.. ainul serves kete??? mana gambar ainul drive??? nak tgokk.. ngeh3...

Misz BobOT said...

kahkhaaa sian kat yann....yaye aku teman jew...aku mner ader lesen nak g bawa keta....=p