Thursday, March 31, 2011

Hapey Besday....

http://www.emocutez.com

lor..dah lame sey aku tak update aku punyer blog nih..ptot ler macik YANNZ sudah marah aku...sowy ler ea...tak tahu nak tulis ape nih...blank...blank jew otak aku nih....hehehe...
semalam besday aku....wawawa k AINUL LATIFAH sudah 26 thn..yeyeye...dah tua ruponyer aku nih...raser tak percya..iskisksss...cepat sungguh mase berlalu...petang semalam duk sambut besday aku...just simple jew....orang xder kat umah yg ader aku...EN Yunus...cik Nazlin..cik Koda jew kat umah nih...pas2 kekawan bapak aku datang umah..hehe...so okies skit ler sambutan besday aku..itu pun cik Nazlin buat surprise tetiba balik umah jew...kalu tak bertiga jew sambut besday aku...hehe...pa..per aku nak ucapan thank kat En Yunus bcoz support kek besday aku..ape barang besday gurl kena beli kek sendiri....sadis sungguh ler....aku just support pizza turh makan petang semalam...

nih kek aku...Ck koda pilih kan....


yeha besday aku..jom potong kek


aku ngan AbaNG Aji (anak kawan En Yunus)


p/s thank kat kawan yg wish aku kat FB or by fon....cayunk same korang
adiah xder ker????

4 comments:

♥c!k Ann♥ said...

wah!! bestnyer!!!
happy bday!

Nams said...

akak!!!!...
hepi besday...

yanNz said...

wahh...best nampaknye kek ko tu...tetibe aku tak leh rasa plak kan....hahaha...ape2 pon..hapy belated besday..semoga apa yg hajatkan akan tercapai...sama2 la kita berusaha meningkatkan mutu hidop kita ok?? heheh


p/s: aku tak marah pon ko tak update...lalala~~~

Misz BobOT said...

cik ann& azie-- tima kasih
hahaha..selamat aku sempat meraser kek ko kan....yeah mari2 ler bersama menjayakan kempen menaikkan mutu hidup memasin2..hahhaha =p
p/s aku sajew jew yannz...kamukan tak reti nak mare org...heheh